woensdag 14 maart 2018

Om hebberig van te worden



 Vorige week ontving ik allemaal nieuwe spulletjes van de leverancier. Als ik weer zo'n doos binnen krijg voel ik me de koning te rijk en ga ik meteen lekker neuzen tussen al die nieuwe spulletjes. Het liefst wil ik dan meteen alles uitproberen. Voor mezelf, maar ook om aan jullie, klanten en lezers, te kunnen laten zien. Ik kan niet alles in een keer, al zou ik dat wel graag willen. Met zoveel inspiratie wordt ik ongeduldig en zou ik willen dat ik acht armen had om met alles aan de slag te gaan. Maar ik maan mij tot geduld. Voor alles is een tijd. 

Dit kreeg ik binnen.



Nu alles een voor een verwerken in de webshop. Ook dat kost even tijd, dus nog niet alles staat erin.



Ik maakte meteen nog even een paar losse foto's van deze mooie spulletjes.

















Heerlijk al die mooie spulletjes. De grootste verrassing voor mij was de Yarn bowl. Dat is zo iets dat ik misschien zelf niet zo gauw aan zou schaffen, omdat ik het toch wat prijzig vind en ook niet per se onmisbaar bij het haken. Maar toen ik dit doosje open maakte en de houten schaal uit de luxe velourse verpakking haalde was ik om. De schaal is wat kleiner dan ik het me ingebeeld had, maar oh, wat is hij mooi. Ik houd van dingen die gemaakt zijn van hout en dit stukje werk vind ik echt prachtig. Het is gemaakt van teakhout en ik heb 'm meteen uitgeprobeerd. Wat een heerlijke luxe. Deze is voor de webshop, maar ik zal de er de volgende ronde zeker weten een voor mezelf bij bestellen. 

Verder ben ik helemaal blij met de haakboekjes. Ik houd sowieso van boeken en vind deze wel weer heel fijne inspiratie geven. 

Wat ik mezelf heb toegeëigend om te gebruiken tijdens het haken is een garensnijder en een digitale toerenteller. De garensnijder heb ik in gebruik en ik moet zeggen dat ik het erg handig vind. Vooral als je veel kleuren gebruikt en veel draadjes moet knippen. Hij hangt namelijk gewoon om je nek als een medaillon. Ik kan in mijn creatieve chaos mijn schaar en naald nog wel eens kwijtraken terwijl ik bezig ben. Met de garensnijder gebeurt dat dus niet. De toerenteller moet ik nog uit gaan proberen. Ik heb nu even geen werkjes waarbij dit handig is. Dat komt nog wel. 



Liefs, 
Veronique







Geen opmerkingen:

Een reactie posten